Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/plugins/social-autho-bio/social_author_bio.php on line 68
Dwa pomysły na nudę z małym dzieckiem w ogródku
Home   Dziecięce sprawy   Dwa pomysły na nudę z małym dzieckiem w ogródku

Dwa pomysły na nudę z małym dzieckiem w ogródku

Gdy dzieci się nudzą, ciężki jest los rodzica. Nie nadąża wymyślać nowych zabaw. Tymczasem maluchy nie potrzebują skomplikowanych gier na świeżym powietrzu. Wystarczy trochę wyobraźni i pomoc przyrody, a dziecko zajmie się na jakiś czas powierzonym zadaniem i nauczy czegoś ważnego o otaczającym go świecie.

Zbieranie biedronek.

Biedronki są znanymi przeciwnikami mszyc. Mszyce atakują bardzo często róże w ogrodzie. Biedronki, a w szczególności ich larwy zjadają chętnie mszyce i pomagają nam w walce z tymi szkodnikami. Możemy z dzieckiem pozbierać w ogródku grzejące się w słońcu biedronki i przenieść je na potrzebujące pomocy biedronek róże. To dobra okazja by opowiedzieć maluchowi jak pożyteczne są te owady i policzyć z nim kropki na pancerzyku biedronki. To, że ilość kropek odpowiada ilości lat, jaki biedronka już żyje na tym świecie to mit, ale jakże sympatyczny, i powtarzany z pokolenia na pokolenie.

Zbieranie kamyków.

Ogródek pełen jest kamyków. Czasem zalegają w trawniku i utrudniają koszenie trawy. Pozbieraj kamyki do wiaderka wraz z dzieckiem i pomóż ułożyć mu ozdobną ścieżkę z kamyków, lub wysypać kamykami rabatkę kwiatową. To kolejna sposób na naukę liczenia. każdy kamyk wrzucony do wiaderka może być przez dziecko liczony. Dzieci uwielbiają własne kąciki w ogródku, i kochają, gdy zostawiamy im pełną dowolność w jego aranżacji. Pozwól maluchowi na urządzenie własnego kawałka ziemi.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
Dwa pomysły na nudę z małym dzieckiem w ogródku, 10.0 out of 10 based on 1 rating
avatarAutor: Agrest (Liczba artykułów: 7 )


 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

*